Termékek Menü
0
20/2776-222
Ön itt jár: > >

GYIK

Kell e regisztrálnom a vásárláshoz?

Mire jó a Saját Fiók?

Miért kell megadnom telefonszámot?

Kik kezelik az adataimat?

Mennyi a szállítási költség?

Hogy lehet teljesen INGYENES a házhozszállítás?

Hogyan fizethetek?

Hol nézhetem meg a kosaram tartalmát?

Hogyan tudok törölni a kosárból?

Honnan tudom, hogy sikerült e elküldeni a megrendelésemet?

Mi van, ha nem jó amit rendeltem?

Honnan tudom mikor jön a csomagom?

Hol tudom megnézni melyik méretre van szükségem?

Elállási jog

Feltöltések

Hűségpontok/Törzsvásárlói program

Hol látom mennyi hűségpontom van?

Mire váltható be a Hűségpont?

Mit jelentenek a minőségi kategóriák?

Új OUTLET Ruhák

                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Kell e regisztrálnom a vásárláshoz?

 

Kell e regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem az Okosanya Webáruzában regisztráció nélkül is vásárolhatsz.

Mire jó a Saját Fiók?

 

Mire jó a Saját Fiók?

Saját fiók létrehozható regisztrációval, ha szeretnéd a szállítási adataidat elmenteni, és rendelésed követni, Illetve részt szeretnél venni a törzsvásárlói akciókban.

A regisztráció során csak azokat az adatokat kérjük, amelyek a vásárlás lebonyolításához, szállításhoz feltétlenül szükségesek.

Miért kell megadnom telefonszámot?

 

Miért kell megadnom a telefonszámot?

A telefonszám megadására azért van szükség, mert ezen kapsz sms értesítést a futárszolgálattól a pontos kiszállításról, és ha valami probléma adódna a rendeléssel ezen tudunk elérni.

Kik kezelik az adataimat?

 

Kik kezelik az adataimat?

Az adatokat kizárólag a Webáruház kezeli, ahhoz idegenek nem juthatnak hozzá.

Plussz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság is felügyeli az adatkezelést, a webáruház adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-9321/2015

Mennyi a szállítási költség?

 

Mennyi a szállítási költség?

A csomag házhozszállításának költsége:

0-5 000 Ft-ig       990 Ft

5 000 Ft felett  INGYENES

Az utánvét költsége 300 Ft.

 

Törzsvásárlóknak , akik erre a lehetőségre külön feliratkoznak lehet teljesen INGYEN a házhozszállítás a rendelési összegtől függetlenül.

Ebben az esetben email-ben kapnak értesítést feltöltés előtt, és ebben az értesítőben egy kódot az ingyenes házhozszállításhoz, amit egy a levélben megadott határidőig használható fel.

Hogy lehet teljesen INGYENES a házhozszállítás?

 

Hogy lehet teljesen INGYENES a házhozszállítás?

Törzsvásárlóknak , akik erre a lehetőségre külön feliratkoznak lehet teljesen INGYEN a házhozszállítás a rendelési összegtől függetlenül.

Ebben az esetben email-ben kapnak értesítést feltöltés előtt, és ebben az értesítőben egy kódot az ingyenes házhozszállításhoz, amit egy a levélben megadott határidőig használható fel.

Hogyan fizethetek?         

 

Hogyan fizethetek?

Fizethetsz:       -utánvéttel

                        -banki utalással

                       - bankkártyával (maestro, visa)

 

 Az utánvétért a futárszolgálat 300 Ft költséget számol föl. Ha ezt választod ez az összeg is szerepel a rendelés végösszegében.

Hol nézhetem meg a kosaram tartalmát?

 

Hol nézhetem meg a kosaram tartalmát?

A jobb felső sarokban lévő kosár ikonra kattintva láthatod a kosarad tartalmát.

Hogyan tudok törölni a kosárból?

 

Hogyan tudok törölni a kosárból?

Ha menet közben átvariálnád a kosarad tartalmát, ezt könnyen megteheted. A kosárba lépve a termék mellett szereplő törlésgombbal törölhető.

Honnan tudom, hogy sikerült e elküldeni a megrendelésemet?

 

Honnan tudom, hogy sikerült e elküldeni a megrendelésemet?

A megrendelésről küldünk egy visszaigazoló e-mailt, ami tartalmazza a megrendelt termékek részletes adatait, és a fizetendő összeget is.

Honnan tudom, mikor jön a csomagom?

 

Honnan tudom, mikor jön a csomagom?

Az Okosanya Webáruház e-mailt küld, amikor a csomagodat átadja a futárszolgálatnak. A futárszolgálat pedig sms-ben értesít a kézbesítés napjáról.

A futárszolgálat hétköznap 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de ha szeretnél egyeztetni velük a kiszállítás idejéről azt is megteheted.

A „csomagod átadtuk a futárszolgálatnak”szövegű email tartalmazza a futárszolgálat ügyfélszolgálati elérhetőségét.

Mi van, ha nem jó amit rendeltem?

 

Mi van, ha nem jó amit rendeltem?

Indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, ha mégsem akarod megtartani. Természetesen előtte kicsomagolhatod, és felpróbálhatjátok.

Az Okosanya Webáruház 1 hónapos elállási jogot biztosít erre.

Amennyiben vissza szeretnéd küldeni a terméket, kérlek jelezd nekünk e-mailben, az info@okosanya.hu email címen, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 20/ 277 6222 számon, ahol felvesszük veled a kapcsolatot.

Hol tudom megnézni melyik méretre van szükségem?

 

Hol tudom megnézni melyi méretre van szükségem?

A mérettáblázat ikonjára kattintva megnézheted a gyermekekre vonatkozó méret adatokat. De a ruhák mellett megadjuk a cm adatokat is, ha leméred a gyermeked el tudsz igazodni.

Elállási jog

 

Hogyan élhetek az elállási jogommal?

Az Okosanya Webáruház 1 hónapos elállási jogot biztosít, ami azt jelenti, hogy a kézhezvételtől számított 1 hónapon át indoklás nélkül visszaküldheted a terméket.

Feltöltések

 

Mi az a feltöltés?

A feltöltések során kerülnek a Webáruházba tömegesen az új termékek, az ezt követő napokban nagyobb választékból válogathatsz, amíg a többi vásárló nem vásárol.

A napokat követően, ahogy vásárolnak a webáruházból csökken a készlet a következő feltöltésig. A legjobb ár/értékű ruhadarabokat a feltöltést követő napokban érheted el.

A feltöltések változó időpontban történnek, ez előtt 1-2 nappal az erre feliratkozóknak email-ben értesítést küldünk. Érdemes a Facebook áruházba is benézni, sokszor itt tesszük ki először az új információkat.

 

Hűségpontok/Törzsvásárlói program

 

Hűségpontok/Törzsvásárlói program

A törzsvásárlói programban a regisztrált vásárlók tudnak részt venni.

A vásárlások során minden elköltött 100 Ft után 10Ft hűségpontot adunk, melyeket a megrendelés leadása után válnak aktívvá a törzsvásárlói számládon.

Ezeket a következő vásárlásod alkalmával tudod majd beváltani a pénztár folyamat során.

Mire váltható be a Hűségpont?

 

Mire váltható be a Hűségpont?

Minden termékre, amit a web-áruházban megtalálsz.

A minimálisan beváltható hűségpont 1000 pont, ha még nincs ennyi gyűjteni kell hozzá.  A hűségpontok nem válthatók pénzre.

A hűségpont beváltásakor a vásárlás végösszege csökken, úgy működik mint az árengedmény.

Hol látom mennyi hűségpontom van?

 

Hol látom mennyi hűségpontom van?

Miután beléptél a webáruházba a felső sarokban megjelenik a hűségpontok száma.

Mit jelentenek a minőségi kategóriák?

 

Mit jelentenek a minőségi kategóriák?

A+          Új, Újszerű ruhák gyakran az eredeti cédula, árcédula is rajta van.

A             Kiváló minőségű, Hibátlan ruhák

B             Jó minőségű, Utcai viseletre alkalmas ruhák, kicsit látszik rajta a mosás, vagy bolyhosabb, esetleg nem látható helyen apró hiba van rajta.

C             Enyhén használt, mosottabb, apró hibás ruhák, inkább otthoni vagy szabadidős viseletre.

 

Új OUTLET Ruhák

 

Új OUTLET Ruhák

Az előző szezonból kiadott eredeti márkás ruhák. A márkaboltokból származik.

Sokszor eredeti csomagolásban, nem hamisítvány.

 

Tartalomhoz tartozó címkék: hír