Termékek Menü
0
20/2776-222

ÁSZF Vásárlási feltételek

 

 

  Általános Szerződési Feltételek    

                        

Okosanya Webáruház

Cégneve:                                            WebShop Consulting Kft

Székhelye:                                          2040 Budaörs Meredek u. 6

Adószáma:                                         25414620-1-13

Bejegyző cégbíróság:                          Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság

Cégjegyz.sz.:                                     13-09-177959

Ügyfélszolgálat email:                           info@okosanya.hu

Ügyfélszolgálat telefon:                        20/277 6222

Adatvédelmi azonosító:                        NAIH- 88703/2015

A szerződés nyelve:                            magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:                 Médiacenter Kft

                                                         6001 Kecskemét Sosztakovics u. 3

Regisztráció

Az Okosanya Webáruzában történő vásárláshoz nincs szükség regisztrációra.  A HŰSÉGPONT rendszert viszont csak regisztrált vásárlók tudják igénybe venni, mert a webáruház csak így tudja rögzíteni és követni, kinek mennyi hűségpontja van!!! Saját Fiók létrehozható regisztrációval, ha     szeretnéd a szállítási adataidat elmenteni, és rendelésed követni, Illetve részt szeretnél venni a törzsvásárlói akciókban.   A regisztráció során a rendelés és szállítás teljesítéséhez szükséges adatokat kérjük csak megadni. A telefonszámra a csomag érkezéséről történő értesítéshez van szükség, vagy ha a megrendeléssel kapcsolatban merül fel probléma. Az adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki. Erről bővebben olvashatsz az Adatvédelmi Nyilatkozat menüpontban.

Az adatokat kizárólag az üzemeltető a csomagküléshez használja, erre az információszabadságról szóló 2011.évi CXII. törvény      ( az Ifotv. 5. §) is kötelez.

 

Megrendelés

A webáruházban a vásárláshoz nincs szükség regisztrációra. A termékeket kategóriák szerint megtalálhatod, érdemes alaposan szétnézni, mert a termékek többsége egyedi. A termékkép alatt a részletes gombra kattintva bővebb információkat találsz a ruháról, és nagyítva is megnézheted. Ha megtetszett a kosár gombra kattintva kerül a kosaradba.

 

Adatbeviteli hibák javítása:

A kosarad a vásárlás befejezéséig módosíthatod, a beletett termékeket törölheted a termék mellett található X  gomb megnyomásával. A kosarad tartalmát bármikor megnézheted, ha a felső sorban a kosár ikonra kattintasz, láthatod összesen a kosár Ft értékét is.  A rendelés során a vásárlónak  folyamatosan lehetősége van a bevitt kosáradatok javítására/törlésére.

 

Megrendelés véglegesítése:

Ha úgy érzed befejezted a vásárlást a kosár gombra kattintva nézd át még egyszer a termékeket, és kattints a Pénztár gombra. Itt add meg a csomag kiszállításához kért szükséges adatokat, a szállítási és fizetési módot. A szállítási mód kiválasztását követően láthatod a rendelésed végösszegét is.

A Pénztár folyamat utolsó lapján a kuponkódot beírhatod és korrigálhatod a vásárlás összegét. A pénztár kikalkulálja a végleges fizetendő összeget, ami az Áfát és a szállítási költséget  is tartalmazza. Ha utólag észleled, hogy hibásan töltöttél ki adatot, kérlek jelezd nekünk a 20/ 277 6222 elérhetőségünkön, ahol utólag is lehetőség van egyeztetésre a rendeléseddel kapcsolatban. (9-17 óráig, ha nem érsz el visszahívunk!)

 

A megrendelés visszaigazolása:

A sikeres vásárlást követően  azonnal  küldünk email-ben  a megrendelésedről egy összefoglaló levelet, amiben láthatod pontosan miket rendeltél, és mennyi a rendelésed végösszege. Az árak az Áfát tartalmazzák, a bruttó végösszeg az az összeg, amit majd a csomagodért fizetned kell. Ha ezt nem találod, kérlek nézd meg a Spam-ek, vagy promóciós levelek között is. Ha itt sem látod, kérlek keress meg minket valamelyik elérhetőségünkön.  

A szolgáltató köteles a vevő részére a megrendelést késedelem nélkül (48 órán belül) visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

 

A rendelés feldolgozása:

A rendelést követően a csomagod összekészítését elkezdjük. A rendelések feldolgozása 9-16 óráig történik, az ez után leadott megrendelések a következő napon lesznek feldolgozva.

 

A rendelés teljesítése:

Miután összekészítettük a csomagod, átadjuk a kiválasztott futárszolgálatnak. Erről értesítést küldünk az email címedre. Általában másnap érkezik is a csomagod. A szállítási idő 1-2 munkanap.

 

Elállási jog, Visszaküldés

Az Okosanya Webáruhban, amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket mégsem szeretnéd megtartani 1 hónapig élhetsz az elállási jogoddal. Ilyenkor indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, és visszakapod az ellenértékét. Ha élni szeretnél az elállási jogoddal kérlek jelezd nekünk email-ben vagy telefonon, ahol megbeszéljük a részleteket.

A távollevők között kötött szerződések esetében a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozza az elállási jogot. A törvény 14 napig biztosítja az elállási jogot, ezt mi megtoldottuk 30 napra.

 

Elállási jog ismertetése (45/2014. (II.26.)Korm Rendelet:

A fogyasztó a fenti kormányrendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül  (nálunk 30 nap) indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a szolgáltató köteles a fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni. (Ideértve a szállítási költséget is.) Amennyiben a vállalkozás az elállási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségnek nem tesz eleget, úgy az elállási idő 12 hónappal meghosszabodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

 

Elállási jog gyakorlásának ismertetése:

Amennyiben a fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az üzemeltető elérhetőségére elküldeni. A fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap (nálunk 30 nap) lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállás nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát veszik figyelembe.

Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik. A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítését.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A szolgáltató jogosult a fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a fogyasztómás fizetési mód igénybevételéhez hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vevőt semmilyen többletköltség nem terhelheti. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék kézhezvételétől számított 14 napon belül (nálunk 30 nap) élhet a vásárló az elállási joggal.

Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaszállítási költsége terheli. A szolgáltató nem köteles a fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

A fogyasztó a megrendelés napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A fogyasztót megillető elállási jog alóli kivételek:

A 45/2014. (II.26.) Korm.rendelet 29.§(1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetekben:

c, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezetten kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak,

e, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 

Elállási jog menete

Amennyiben vissza szeretnéd küldeni a terméket, kérlek jelezd nekünk e-mailben, az info@okosanya.hu email címen, vagy hívd ügyfél-szolgálatunkat a 20/ 277 6222 számon, ahol felvesszük veled a kapcsolatot. Egyeztetjük a visszaküldés és visszafizetés módját. Email esetén a tárgyban az elállás szót tüntesd fel.

 

Garancia

Az Okosanya Webáruházban az új termékekre teljes garanciát vállalunk. A használt ruha  feltüntetett hibái nem tartoznak a garanciális hibák közé, hiszen ezek a webáruházban a vásárlás során ismertetésre kerültek, és ezek befolyásolták a termék árát is, a vevő ezt elfogadva vette meg a terméket kedvezőbb áron. A feltüntetett hibán felüli hibáért ugyanúgy garanciát vállalunk.

Kellékszavatosság ismertetése:

Hibás teljesítés esetén a vásárló az Okosanya Webáruházzal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági igényét nem tudja érvényesíteni.

A vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen,vagy a  vállalkozás számára aránytalan többletköltséggel  járna.  Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kéri, vagy nem kérhette, úgy igényelheti a termék arányos leszállítását. A hibát a vállalkozás költségére a vevő is kijavíttathatja, végső esetben a szerződéstől is elállhat.

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a szavatossági igény gyakorlásához elég a hibát jelezni a webáruház felé, ezen túl nincs egyéb feltétele amennyiben a vevő igazolja, hogy a terméket a webáruháztól vásárolta. A vásárlástól számított 6 hónap eltelte után viszont már a vevő köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság:

Termék hibája esetén a vevő eldöntheti, hogy a kellékszavatossági jogot, vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíti. Termékszavatossági igényként a vevő kizárólag a hibás termék kicserélését vagy kijavítását kérheti.

A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő leteltével a vevő e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a vevő kizárólag a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Ebben az esetben a termék hibáját a vevőnek kell bizonyítania.

 

Fizetési módok

    Futárszolgálattal történő csomagkülségkor több fizetési mód közül választhatsz:

  1. Utánvét esetén a futárnak fizeted ki a csomag értékét készpénzben, a csomag átvételekor. A csomag érkezésekor sms-ben kapsz értesítést, melyben az összeg is szerepel.

  1. Banki utalás esetén: első lépésben elutalod a csomag ellenértékét, ilyenkor a csomag érkezésekor csak át kell venned az árut, és aláírásoddal igazolni, hogy átvetted. A futárszolgálattal együttműködve a csomagot követjük, nem fordulhat elő, hogy kifizetted, és ne kapd meg. (Ezért a futárszolgálat perelhető.)
  2. Bankkártyás fizetés-   Webox és FoxPost  -os szállítás esetén. A Pick Pack Pontok többségén is lehetőség van mind készpénzes mind bankkártyás fizetésre.

 

Szállítás

A csomagot  a GLs futárszolgálattal juttatjuk el hozzád. A megrendelésed megérkezését követően elkezdjük összekészíteni, csomagolni, számlázunk. Ezt követően átadjuk a futárszolgálatnak, amelyről email-ben értesítést is küldünk neked a csomag érkezésének várható idejéről, és megtalálod benne a futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetőségét is, ha szeretnél egyeztetni velük a csomaggal kapcsolatban.

 

Webbox FoxPost automaták

Ha folyamatosan elfoglalt vagy, összekötheted a csomagod átvételét a bevásárlással is. A bevásárlóközpontok többségében megtalálhatóak ezek a csomagautomaták.

A csomagod automatába érkezéséről sms értesítést küldenek benne az átvételhez szükséges kóddal. FoxPost -nál őrizd meg a kódot, mert elállás esetén 14 napig ingyen ezzel a kóddal visszaküldheted a FoxPost automatán keresztül a terméket!

Pick Pack Pont

Ha folyamatosan elfoglalt vagy, és nem tudod biztosan hol leszel mikor a csomagod érkezik, érdemes kihasználni a PicPack Pontok előnyeit.  E-mail-ben kapsz értesítést, amikor a csomagod megékezik a kiválasztott átvevőpontra, és több napod van, hogy elmenj a csomagodért. A Pick Pack Pontokon lehetőséged van bankkártyás fizetésre, és készpénzes fizetésre is.

Mindegyik szállítási mód esetén raktárról szállítunk 1-2 napon belül megkapod a csomagod.

Szállítási díjak

A szállítás 9000 Ft felett ingyenes.

9000 Ft alatti megrendelés esetén  990 Ft.

A futárszolgálat munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között szállítja ki a csomagokat.

Pick Pack Pont szállítás 690 Ft

Webox  csomagautomata szállítás 699 Ft

FoxPost csomagautomata szállítás 590 Ft + 14 napig a korábban kapott kóddal ingyen vissza tudod küldeni a csomagod.

 

Feltöltések

A feltöltések során kerülnek a Web-áruházba tömegesen az új termékek, az ezt követő napokban nagyobb választékból válogathatsz, amíg a többi vásárló nem vásárol. A napokat követően, ahogy vásárolnak a web-áruházból csökken a készlet a következő feltöltésig. A legjobb ár/értékű ruhadarabokat a feltöltést követő napokban érheted el.

A feltöltések változó időpontban történnek, ez előtt 1-2 nappal az erre feliratkozóknak email-ben értesítést küldünk. Érdemes a Facebook áruházba is benézni, sokszor itt tesszük ki először az új információkat.

 

Hűségpont program

A Hűségpont programban a regisztrált vásárlók tudnak részt venni.

A vásárlások során minden elköltött 100 Ft után 10 hűségpontot adunk, melyeket a megrendelés leadása után válnak aktívvá a törzsvásárlói számládon. Ezeket a következő vásárlásod alkalmával tudod majd beváltani a pénztár folyamat során. Figyelem! a hűségpont-rendszer használatához regisztrálnod kell, a rendszer csak így tudja gyűjteni a hűségpontjaidat!

A törzsvásárlóknak extra kedvezményekkel és előnyökkel is kedveskedünk. Ezekről bővebb információt is találsz a webáruházban.

 

Mire váltható be a hűségpont?

Minden termékre, amit a web-áruházban megtalálsz.

A minimálisan beváltható hűségpont 1000 pont, ha még nincs ennyi gyűjteni kell hozzá.  A hűségpontok nem válthatók pénzre.

A hűségpont beváltásakor a vásárlás végösszege csökken, úgy működik mint az árengedmény.

Hol látom mennyi hűségpontom van?

Miután beléptél a webáruházba a felső sarokban megjelenik a hűségpontok száma.

 

Amennyiben bármilyen kérdésed lenne kérlek bátran keress minket elérhetőségeinken munkaidőben 9-16 óra között.

A szerződés nyelve magyar, nem minősül írásban kötöttnek, iktatásra nem kerül. A szerződés magatartáskódexre nem utal.