GYIK
Kell e regisztrálnom a vásárláshoz?
Kell e regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem az Okosanya Webáruzában regisztráció nélkül is vásárolhatsz.
Mire jó a Saját Fiók?
Mire jó a Saját Fiók?
Saját fiók létrehozható regisztrációval, ha szeretnéd a szállítási adataidat elmenteni, és rendelésed követni, Illetve részt szeretnél venni a törzsvásárlói akciókban.
A regisztráció során csak azokat az adatokat kérjük, amelyek a vásárlás lebonyolításához, szállításhoz feltétlenül szükségesek.
Miért kell megadnom telefonszámot?
Miért kell megadnom a telefonszámot?
A telefonszám megadására azért van szükség, mert ezen kapsz sms értesítést a futárszolgálattól a pontos kiszállításról, és ha valami probléma adódna a rendeléssel ezen tudunk elérni.
Kik kezelik az adataimat?
Kik kezelik az adataimat?
Az adatokat kizárólag a Webáruház kezeli, ahhoz idegenek nem juthatnak hozzá.
Plussz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság is felügyeli az adatkezelést, a webáruház adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-9321/2015
Mennyi a szállítási költség?
Mennyi a szállítási költség?
A csomag házhoz-szállításának költsége:
0- 12.000 Ft-ig GLS házhozszállítás 1390 Ft,GLS CsomagPont 1190 Ft, FoxPost 890 Ft
12.000 Ft felett INGYENES
Hogy lehet teljesen INGYENES a házhozszállítás?
n fizethetek?
Hogyan fizethetek?
Fizethetsz: -utánvéttel
-banki utalással
- bankkártyával (maestro, visa)
Hol nézhetem meg a kosaram tartalmát?
Hol nézhetem meg a kosaram tartalmát?
A jobb felső sarokban lévő kosár ikonra kattintva láthatod a kosarad tartalmát.
Hogyan tudok törölni a kosárból?
Hogyan tudok törölni a kosárból?
Ha menet közben átvariálnád a kosarad tartalmát, ezt könnyen megteheted. A kosárba lépve a termék mellett szereplő törlésgombbal törölhető.
Honnan tudom, hogy sikerült e elküldeni a megrendelésemet?
Honnan tudom, hogy sikerült e elküldeni a megrendelésemet?
A megrendelésről küldünk egy visszaigazoló e-mailt, ami tartalmazza a megrendelt termékek részletes adatait, és a fizetendő összeget is.
Honnan tudom, mikor jön a csomagom?
Honnan tudom, mikor jön a csomagom?
Az Okosanya Webáruház e-mailt küld, amikor a csomagodat átadja a futárszolgálatnak. A futárszolgálat pedig sms-ben értesít a kézbesítés napjáról.
A futárszolgálat hétköznap 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de ha szeretnél egyeztetni velük a kiszállítás idejéről azt is megteheted.
A „csomagod átadtuk a futárszolgálatnak”szövegű email tartalmazza a futárszolgálat ügyfélszolgálati elérhetőségét.
Mi van, ha nem jó amit rendeltem?
Mi van, ha nem jó amit rendeltem?
Indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, ha mégsem akarod megtartani. Természetesen előtte kicsomagolhatod, és felpróbálhatjátok.
Az Okosanya Webáruház 1 hónapos elállási jogot biztosít erre.
Amennyiben vissza szeretnéd küldeni a terméket, kérlek jelezd nekünk e-mailben, az info@okosanya.hu email címen, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 20/ 277 6222 számon, ahol felvesszük veled a kapcsolatot.
Hol tudom megnézni melyik méretre van szükségem?
Hol tudom megnézni melyik méretre van szükségem?
A mérettáblázat ikonjára kattintva megnézheted a gyermekekre vonatkozó méret adatokat. De a ruhák mellett megadjuk a cm adatokat is, ha leméred a gyermeked el tudsz igazodni.
Elállási jog
Hogyan élhetek az elállási jogommal?
Az Okosanya Webáruház 1 hónapos elállási jogot biztosít, ami azt jelenti, hogy a kézhezvételtől számított 1 hónapon át indoklás nélkül visszaküldheted a terméket.
Elállási szándékodat jelezheted email-ben, telefonon, vagy az elállási nyilatkozat kitöltésével.
Feltöltések
Mi az a feltöltés?
A feltöltések során kerülnek a Webáruházba tömegesen az új termékek, az ezt követő napokban nagyobb választékból válogathatsz, amíg a többi vásárló nem vásárol.
A napokat követően, ahogy vásárolnak a webáruházból csökken a készlet a következő feltöltésig. A legjobb ár/értékű ruhadarabokat a feltöltést követő napokban érheted el.
A feltöltések változó időpontban történnek, ez előtt 1-2 nappal az erre feliratkozóknak email-ben értesítést küldünk. Érdemes a Facebook áruházba is benézni, sokszor itt tesszük ki először az új információkat.
Hűségpontok/Törzsvásárlói program
Hűségpontok/Törzsvásárlói program
A törzsvásárlói programban a regisztrált vásárlók tudnak részt venni.
A vásárlások során minden elköltött 100 Ft után 10Ft hűségpontot adunk, melyeket a megrendelés leadása után válnak aktívvá a törzsvásárlói számládon.
Ezeket a következő vásárlásod alkalmával tudod majd beváltani a pénztár folyamat során.
Mire váltható be a Hűségpont?
Mire váltható be a Hűségpont?
Minden termékre, amit a web-áruházban megtalálsz.
A minimálisan beváltható hűségpont 1000 pont, ha még nincs ennyi gyűjteni kell hozzá. A hűségpontok nem válthatók pénzre.
A hűségpont beváltásakor a vásárlás végösszege csökken, úgy működik mint az árengedmény.
Hol látom mennyi hűségpontom van?
Hol látom mennyi hűségpontom van?
Miután beléptél a webáruházba a felső sarokban megjelenik a hűségpontok száma.
Mit jelentenek a minőségi kategóriák?
Mit jelentenek a minőségi kategóriák?
A+ Új, Újszerű ruhák gyakran az eredeti cédula, árcédula is rajta van.
A Kiváló minőségű, Hibátlan ruhák
B Jó minőségű, Utcai viseletre alkalmas ruhák, kicsit látszik rajta a mosás, vagy bolyhosabb, esetleg nem látható helyen apró hiba van rajta.
C Enyhén használt, mosottabb, apró hibás ruhák, inkább otthoni vagy szabadidős viseletre.
Új OUTLET Ruhák
Új OUTLET Ruhák
Az előző szezonból kiadott eredeti márkás ruhák. A márkaboltokból származik.
Sokszor eredeti csomagolásban, nem hamisítvány.